TEATRO, MICRÓFONOS Y NUEVAS TECNOLOGÍAS

viernes, 4 de enero de 2013

ES APALEADO




A los dolce comió bien; guapa de la cara, taba bien. El corazón siempres-y foi lentu. La reclinaban por que comiera meyor. Tien de too. Abre la boca, cielu. Vi a los de Goyo, cómo tán. Como nun me funcionar nengunu de los llaos. Merendó más qu'esto. Nun me funcionar l'abrir la boca. Actúa rápido, ver camudar. Abre. Abre la boca, rosa. Traga sele, cielu. Abre, abre, abre la boca. 10 millones d'euros al añu. Abre la boquita, abre, abre. Esa eutanasia intuitiva dispuesta a faelo. Cómo gusta esa eutanasia. Abre más, eso nun lo tragasti. El pequeñu de Goyo traía una gorra rosa. Mira qué hora ye. Recupera un pocu. Que non te cueyan el pulsu. Naide. Fixéronme equí'l furacu y dexáronme como un vexetal y coles manos ataes porque si nun quitar les gomes. Toos terminamos morriendo de la mesma manera. Con infecciones pela ñariz. Tengo dureces na ñariz; gústenme les gafes del osíxenu. Agora onde meyor toi ye en casa. Nun me llega la información al celebru pa faer les coses. Nun abrir nada. Nun me baxa casi nada. A la de morrer cuéyese un pequenu catarru. Creo que porque-y voi a dar yo, voi devolve-y la vida. Cuando abro los güeyos ye cuando abro la boca. Dáime'l yogur. Y un quivi envueltu. Dame la mano na nuca de tíu Antonio. Les zapatielles Rox blanques de tia rosariu, toa una muyer de la mafia coles sos gafes de sol de pasta y l'osíxenu peles nueches. Con una máquina'l médicu sacábame les flemes. Y el médicu apertaba los dientes.





No hay comentarios:

Publicar un comentario